zondag 9 november 2008

Budgetvriendelijke hotels aan de Belgische Kust




Wie wat meer op z'n centen wil letten en zich tevreden stelt met de 'basics', kan altijd terecht in een 2 sterren hotel kust of een goedkoop hotel kust. Zoals iedereen weet staan deze 2 sterren hotel kust nog steeds garant voor een comfortabel verblijf. Goedkoop betekent dus geenszins slecht. Zoals ik daarnet al aanhaalde, heb ik een grote voorkeur voor Oostende, eigenlijk al sinds mijn kindertijd. Welnu, voor iedereen die een beetje op zijn budget wil letten, zijn er nogal wat goedkope hotels Oostende die alle verwachtingen perfect inlossen! Zonder hier chauvinistisch te willen doen, kan ik gerust zeggen dat van alle goedkope hotels kust de goedkope hotels Oostende wellicht de leukste zijn. Zo kan ik iedereen het Hotel Serge aanprijzen, ik ga daar minstens om het jaar eens naartoe voor een heerlijk weekendje aan zee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten